Bild på pappa.

image54

Jahaja. Nu håller jag alltså på att bearbeta mina känslor för att vara släkt med självaste Ned Flanders. Tänk att min pappa såg ut så (det har blivit bättre nu). För att kunna ta itu med chocken ordentligt har jag valt att gå den öppna ärliga vägen.image55

Okej, min pappa är Ned Flanders.

Sådär. Att erkänna det samt publicera bilder på Ned borde göra susen. Nu kanske jag kan bli frisk igen. Om jag har tur. Eftersom vi är släkt finns ju stor risk för återfall när jag ser honom. Jag har även valt att här publicera en bild där man mer kan förstå likheterna mellan min pappa och Ned Flanders. ---->

Den här bilden hittade jag på en sida som uppmuntrade (!) Flanderskopior, och de annordnade en tävling (ja, det ÄR sant) för dessa stackars offer.

Flanderson!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Har inte tänkt på det förr eller sett bilden du talar om, men det finns definitivt en likhet! (Förresten, förlåt för att jag inte svarade på ditt sms tidigare idag. Såg nämligen det inte förrän en halvtimme sedan och jag antar att du redan har ätit.)

Postat av: micael

Men Benta i rosa skjorta? Det tror jag aldrig att jag har sett.....

2007-04-20 @ 21:19:37
Postat av: Isa

Alla har väl en feminin sida?

2007-04-20 @ 21:42:02
URL: http://isao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback