Hem, ljuva Hultsfred!

Guten tag, här är jag. Idag är jag en grymt glad skit, eftersom jag klarat av att både köpa min Hultsfredsbiljett (som var riktigt dyrt) OCH att ha pengar kvar! Årets festival kommer nog att bli en höjdare, inte främst på grund av banden, men i år är det min och Mimmis festival. Första året var ju lamast eftersom vi var tvungna att känna in oss på festivalen, dessutom hade vi Mimmis syster med oss (alltså inte min och Mimmis festival... Vi + 1). Andra året var Karin med (vi + 1). Förra hade både Mimmi och jag pojkväns (vi + 2), men detta året, då minsann! Då är det vår festival, och vi ska sitta ihop som ett gammalt gift par (som vanligt alltså). Förhoppningsvis vill ändå några andra folk lägra med oss... Till exempel min favoritkusin! Iallafall så är jag glad, och så är det!

Hultsfred, here we come!!

Kommentarer
Postat av: maria

see you there. typ!

Postat av: micael

skulle va så jävla kul............måste försöka

2007-05-03 @ 17:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback