Jag fick den i rumpan!

Fast det är inte så illa som det låter. Idag när jag skulle hem efter att ha simmat femtio längder på fyrtio minuter så tog jag ju som vanligt bussen. Väl i den ringde mamsen och vi bestämde att jag skulle hoppa av på flygrakan (känd för dig som är motorcyklist). I vanlig ordning var mamma seeen, så jag satte mig på bänken i bussväntarbåset och tog även upp fötterna på den. Sen gled jag sakta ner till en bekväm position. Ändå tills tre spetor genomborrade min vänstra skinka!! Det gjorde satans ont, så jag kunde inte sitta på min stackars ömma vänsterbakdel. Och det är ganska svårt att diskret plocka ut tre sticks från skinkan vid en hårt trafikerad väg, när det dessutom kör en traktor precis bakom en. Jag kan säga att det var ett tidsödande projekt. Och preciiis när jag var klar kom mamma i bilen. Det sätet var lite mjukare... Tack och lov att jag har skinkan i behåll.

Kommentarer
Postat av: Gusli

Haha! jag upptäckte precis hur kul det var att läsa nyckelorden till inlägget i den givna följden. De två bästa nya orden är Motorcykelsimning och Projekt Röv.

2007-04-27 @ 12:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback