Kan man få ha sex ifred eller?

Ush jag blir så irriterad! I tisdags och onsdags gick jag till simhuset för att få lite härlig motion. Som vi alla vet så råder det total anarki i alla bassänger (polis polis!) och folk är helt totalkorkade när det gäller det där med simning. I tisdags kom jag till bassängen vid klockan halv fyra. Då var det inte många där, vi var väl kanske fyra när jag kom. Sen gick alla och jag fick simma ensam. Då valde jag bana ett för att jag tyckte det var lite häftigt.. Nummer ett liksom. That's so me. Sen helt plötsligt kommer det en ny människa. Vilken bana tror ni hon börjar simma på? Joooo, ETT!! Min bana! När det bara finns fem andra... Sen kommer det två till varav en är CP, tro det eller ej.. Hon simmade inte utan flöt runt som en konstig fisk med fötterna ovanför vattnet. Vart börjar de simma då? Joo, bana ett och två. Envis som jag är byter jag inte bana utan simmar vidare på min etta. Sen kommer vi till simperipetin, det kommer en tjock gammal tant! Och var börjar hon simma?? Bana ett!!! När det finns tre-fyra lediga banor... Jävla skitsimmare. Sen var jag klar med mina femtio längder utan att ha drunknat av ilska.


Så kom jag då åter på onsdagen för att simma femtio. Då var det från start kanske en annan i bassängen, men som gick efter en kort stund. Hon simmade på bana ett, så jag tänkte "aah, då kan jag få mig lite sex nudå". Så bana sex blev det och det gick riktigt bra tills efter ungefär 20 längder. Vad hände då? Joo, det kommer en ny gamling som börjar simma mitt på bana sex, i säkert tio längder (med Anderson i blodet skulle jag ju aldrig ge mig). Sen fick hon ge sig och simma på en annan bana. Surkärring. Fanns ju fem lediga banor. Men vad händer sen då? Jo, en ny fiende kommer in i bassängen och börjar simma mitt på bana sex.
"Kan man få ha sex ifred eller?"


Hon fattade aströgt och var jättejobbig och i vägen hela tiden. Som tur var simmade hon på bana fem på ena hållet. Sen var jag lagom upprörd och färdig med mina femtio längder.


Vad kan jag säga? Folk samlas helt enkelt alltid kring mig. Jag är nog fantastisk.


Kommentarer
Postat av: Johan Hedelius

haha, sjukt ballt! :D Du får ha med dig basebollracket o nita kärringarna!

2007-04-21 @ 12:06:51
Postat av: Rebecca

Jag tror helt enkelt det är så att de tror att det bara används en bana till motionssim och därför plumsar de i intill dig. Stänk lite extra på inkräktarna nästa gång så kanske de ger sig. (För visst är sådant asjobbigt!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback