Nice meat

Godkväll läsarkretsen. Då var det dags för en liten anekdot från England!

Förra fredagen (fredagen den 30:e, nya otursdatumet) efter att jag och mina föräldrar vandrat längs Hadrians Wall (och middag i Hexham) gick vi till puben med David. Jag gick snart hem eftersom jag var trött och en smula negativ. Innan jag gått hade min moder redan fått flera beundrare, men vad jag missade var att även pappa fick en lite senare... David berättade för pappa att "They have nice food here", och allt verkade lugnt.

Senare kom en av ägarna till puben, som är en medelålders dam med grova alkoholproblem och allmän okoll. Pappa presenterades för henne och sa vänligt "I hear you have nice meat", varpå hon svarar "Do you mean my ass?" och låter honom ta henne på stjärten.

Bizzare I say...

Kommentarer
Postat av: micael

Nej men Berndt-Åke! Inte tar väl du gamla tanter i baken. Det är inte den Benta jag känner.

2007-04-08 @ 23:58:09
Postat av: micael

Jag tog en tant på rumpan en gång. Min hand har inte återhämtat sig än.

2007-04-09 @ 00:01:13
Postat av: Angie

haha klockren ! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback