Analkonventionen.

Eller konversationen... Jag och Gustav hade ett litet snack tidigare som eskalerade till något mycket läskigt och rektumaliskt. Ett femstjärnigt analsamtal.



(gustav)
Nu ska jag sätta mig i soffan och titta Dracula med *censur* =)
(det är jag)
okej
jag tar det som att ni ska ha ett känsligt förspel
slick på halsen och så
(gustav)
haha, jo precis. måste gå varligt fram med honom, han är känslig för beröring
(det är jag)
jo
det ser man på honom
en bräcklig typ! :D
(gustav)
Fast annars föredrar han säkert hårdare tag... så jag får kanske spotta på
honom och förnedra honom så mycket det bara går=)
(det är jag)
och spräcka hans lilla stjärt!
(gustav)
Jess! They must be strengthened
hahaha
and stretched!
(det är jag)
hahah! usssssss!
vad skitäckligt
verkligen
(gustav)
du fick in mig på det du
(det är jag)
ja
jag vet
jag kunde inte låta bli
(gustav)
ofcourse!
(det är jag)
jag vet att om du någon gång ska ha gaysex då ska det minsann vara plågsamt
(gustav)
vad annars i ditt fall=)
(det är jag)
för receivern alltså
öhöhö
(gustav)
Haha, japp, därför ska jag definitivt inte vara receiver
(det är jag)
uuuuh...... :S
men doktorn får minsann pilla!
(gustav)
haha, jag är ingen plågare, har svårt att tänka mig det
Hahaha vadå skulle jag prylat honom och spjälat honom med tungspatlar bara för
att han undersöker mig=)



Vad jag vill komma fram till är att jag inte vill ha någon prostata.

Kommentarer
Postat av: Gustav

Hahaha, ja vilken konversation det blev. Inte alltför ovanligt oss emellan as usual:)

2007-02-04 @ 23:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback