En smärtsam TV-spelsfight.

Camera view
Jävligt extraordinary.

Igår natt när vi var färdiga med worket så började jag och André att tv-spelsfighta. Det var en tuff och smärtsam fight, men jag ser mig icke som slagen!!! (Det kan ha varit så att jag skulle utdela en jävla spark men sparkade i någon väldigt hård stålgrej istället). Jag är för stolt!

...Men jag förstår inte vad det där jävla såret på min fot kommer ifrån... Skumt som fan alltså. Det var blått och lite blodigt när jag tog av mig strumpan igår. Konstigt! Jag har väl inte känt någon eftersom mitt adrenalinvärde sköt i höjden av den otroligt spännande inspelningen igår... Måste vara det... Jag hade kanske en stor sten i strumpan...

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jisses, det där andrenalinet.. vem är det som står framför kameran på bilden?

2007-02-18 @ 16:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback