Hämnden är ljuv...

fettsvett
Igår var jag på mycket bra humör. Det hela började med ett beslut, att vi skulle testfilma en jävligt dramatisk scen. I den behövde vi en sexig slips (se tidigare inlägg, bild tre) och en jävla cool mask. André var verkligen urdålig på att få på sig slipsen. Den sämsta slipspåtagaren jag träffat faktiskt. Detta utlöste en skrattmekanism hos mig som öppnade för framtida galenskaper.

När slipsen och masken äntligen kommit på så gick vi igenom scenen, som faktiskt skulle visa sig vara mycket våldsam! Jag skulle "gå" (på stället som är svårt som fan alltså...) och sen skulle André dyka upp bakom mig, ta mig på axeln och verka allmänt farlig. Jag skulle vända mig, slå honom på käften och sedan "springa" (på stället som är svårt som fan alltså...). I början var det svårt att slå på min nyfunne vän. Det var som en SAAB99... Inte helt hundra liksom. Men i sista tagningen så var det som om jag glömde att han var en nyfunnen vän, och plötsligt behandlade jag honom som alla mina andra kära vänner! Våld och kärlek, det är grejer det! Jag fick till en riktigt fin smack med ljud att dö för, och efter det så eskalerade mitt skratteri till en helt ny nivå. Det var skoj! Och så slipper jag känna att André är coolare än mig... Jävla stålgrej alltså...

I'll be back

Kommentarer
Postat av: Johan Hedelius

Ja fan vad du e hårdhänt Isa, men andrés min efter smällen var lätt värt hans smärta :D hahahaa, sjukt ball.
Nu ska jag och andra upp till höganäs o hämta rullbandet :) hoppas det funkar.. men fan det GÖR DET.
Hoppas vi får en nice inspelning i veckan, ses imonn om du inte kommer in efter föreställningen ikväll?
PUSS

2007-02-20 @ 10:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback