Syppa syppa!!

slimmidimmimimmi
Mimmi och jag hade en konversation. Vi ska syppa!!!

(höffhöff) säger:
på lördagkväll ska vi röja skiten ur teven ey yo! som fan att vi ska titta på den liksom!!
slimmidimmimimmi som kör dåligt säger:
ja, fuy faun vad vi ska röja popcornen ur skålen!
(höffhöff) säger:
ja! öööh de kommer liksom dö! ööghöhöoch vi ska fan supa skitmycket cola som fan asså
slimmidimmimimmi som kör dåligt säger:
ja, fy fan assså liksom ja precis supa asså
(höffhöff) säger:
ööööh! fan asså
syppa syppa!

Kommentarer
Postat av: slimmidimmimimmi som kör dåligt

Bedårande, eller ska jag säga sepe?

2007-02-08 @ 21:39:13
Postat av: Gustav

ingen bryskhet där inte, Coola flickor med Cola. Notera att jag endast skrev detta för att jag ville få in bryskhet någonstans

2007-02-09 @ 15:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback