Ungdomars sätt att diskutera politik

Jag och min vän Gustav (inte den Gustav) kom in på ämnet "USA:s president" och kom fram till en mycket sund slutsats. Det är jag som är "Level 87!", om du inte hade hjärna nog att förstå det själv. Njut.

Level 87! säger:
jag är glad att hillary clinton vill bli president
Gustav säger:
Ja, det kan nog bli bra!
Level 87! säger:
jag tror det med... hon verkar lite bättre än busken
Gustav säger:
Busken är sjukt konstig
Level 87! säger:
ja
Gustav säger:
det finns en sida på internet som hyllar honom som messias
Level 87! säger:
jag ogillar honom mer än busken på en pung
Gustav säger:
ja, jag med
Level 87! säger:
USA är en enda stor pung och jag vill inte se någon buske på den!
Gustav säger:
Haha! Hellre en kvinna
Level 87! säger:
precis
man ser hellre en kvinna på en pung än en stor buske....
that's my point

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback