Vill du bli min pojkvän?

Ja. Nu har det alltså hänt. Jag ska skaffa sällskap. Men vederbörande måste passa in på nedanstående lista... Man ska ju vara optimist, eller hur?

  1. För det första, du ska inte vara upptagen. Det förstör för mig, och jag vill inte bidra till din otrohet. Förresten så delar jag inte med mig..... (Glöm heller inte att jag har kängor med stålhätta, så det lönar sig inte att förvrida sanningen).
  2. Det roligaste du vet ska inte vara att festa. Jag vet, det ÄR roligt, men det finns "saker" jag gillar bättre.... Saker som du säkert också skulle tycka om.
  3. Du kan fan inte ligga i sängen hela dagarna (såvida inte jag säger det). Ett intresse måste du ha! Gärna något som inte börjar på f och slutar på est, för det är inget intresse, det är bara en trevlig tillställning man kan gå på. Som jag också gillar, men som inte är något som jag gillar att göra jämt. Ett intresse är typ schack eller att laga mat. Som för oss till nästa punkt...
  4. Eftersom inte jag är en superkock så får gärna du vara det. Du ska helst älska att laga mat, speciellt åt mig. Jag tycker till exempel om fläskfilé. Nu ska vi inte glömma att eftersom det är du som lagar maten så är det också du som betalar i affären. Men det ska du tycka är en bra sak.
  5. Du ska helst ha en egen lägenhet, utan katter eftersom mina kommer att flytta dit om du duger som surrogatpappa åt dem. Om du inte älskar mina katter, så älskar inte jag dig. Det får absolut inte glömmas! Och om du kallar någon av mina katter fet så blir jag sur. Då slänger jag helt enkelt ut dig från din egen lägenhet. Life's a bitch.
  6. På grund av att du jobbar och inte jag så bjuder du ut mig en hel del, och betalar då självklart. Du köper även stora buketter med rosor och visar hela tiden med materiella saker (och andra saker också) att du älskar mig och absolut inte kan leva utan mig. Men det är förståeligt, så känner jag också. Jag är ju faktiskt en alldeles fantastisk självständig kvinna.
  7. Samtidigt som du är en riktig mjukis och verkligen förstår mig så måste du vara en badboy. Du ska gärna vara lite av ett svin med änglavingar... Lite tatueringar, lite piercingar. Och så lite attitydproblem såklart, för det har ju alla bra pojkvänner. (Men jag har alltid rätt). Det viktigaste är att du visar att du är en man och inte är en vekling... Men du måste förstå mig alltid, annars är du inget att ha.
  8. Tycker du inte om mig precis så som jag är kan du lika bra bli tillsammans med en krukväxt, för roligare än så lär du inte få med mig isåfall... Ja, jag kan bli sur och få pms och anklaga dig för något du inte gjort eller hitta på ett helt eget problem i mitt huvud som du inte har en aning om. Men det är ju lite av kärlekens mystik, eller hur?
  9. När det gäller musik så ska du helst inte gilla rap/hiphop/rnb, för det är inte så bra. Skadligt för hälsan faktiskt! Och jag bryr ju mig väldigt mycket om dig...
  10. Om jag någonsin får reda på att du har haft någon vid sidan så ska jag bita hål på dina testiklar. Så sånt där är strängt förbjudet. Jag vill verkligen inte bli sårad på det viset för det gör ont som fan. Jag har ju bara ett hjärta... Inte vill väl du vara den som tar sönder det?
  11. Om jag gör slut med dig så är det inte mitt fel, det är ditt. Jag var kanske för bra för dig, eller så fungerade det helt enkelt inte. Men du kan inte bli arg på mig, för en fantastisk självständig kvinna är alltid ärlig mot sina pojkvänner.

Ja, ungefär det där är det som du måste stå ut med. Jag är ju bara en simpel fantastisk självständig kvinna utan några större krav. Om du finns därute, så tag kontakt med mig, för jag är helt klart intresserad.



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Helt plötsligt så älskar jag dig! Du gav mig massor av skratt, speciellt punkt 5 gjorde mig glad. Kalle sa (jag läste din blogg högt): "säga vad man vill om Isa, men hon vet vad hon vill iaf." You go girl!

Postat av: syster yster

haha.. tror du de finns nån som passar?? den andra å sista punkten är ganska bra..

2007-01-12 @ 20:29:56
Postat av: Jens (Carolines)

Tur att du inte har krav på din pojkvän :)

2007-01-13 @ 17:06:55
Postat av: Linda

Go Isa, go Isa... you can do it!!!!!!!!

2007-01-15 @ 23:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback