Hårdporr till skolungdomar

Ojojoj, jag läser med stora ögon artikeln i Aftonbladet... Tydligen så har 10 000 skolungdomar drabbats av hårdporrmail! En liten gymnasieelev gjorde ett massutskick till hela kommunen. Ja, de har ju säkert aldrig kollat på porr innan, så jag förstår verkligen skolledningens förfasan över det inträffade. De överväger nu att polisanmäla den stackars ynglingen. Hur vore det att lägga energin på de verkliga spammarna istället?

"- Det är så grovt att det inte kan uttryckas i ord. Jag har aldrig sett något vidrigare, säger Hans Olsson, IT-samordnare för skolorna, till tidningen".

Det rör sig förmodligen om goatse.

Kommentarer
Postat av: Milo

Ibland blir ja lite rädd för dig haha, dina surfvanor är skrämmande =D

2007-06-06 @ 15:11:20
Postat av: micael

Det måste det göra. något annat kan jag inte tänka mig. Varför är människor så rädda för porr? Porr är roligt!

2007-06-06 @ 15:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback