Isa - student

Jaha.. På fredag är det dags! Dagen då nittio procent av alla i min åldersgrupp super skallen av sig och raglar ut genom porten.. Sluddrar sig igenom studentsången. Skämmer ut sig inför släkten. Bryter foten på grund av höga klackar. Shit happens som man brukar säga. Nu är det faktiskt några som kommer och möter mig när jag går ut. Det är jag glad för! Mina riktiga vänner betyder mycket och det hoppas jag att de vet. Förhoppningsvis kommer det hem ett gäng kompisar också, med tanke på att jag inte har någon släkt här.

Jag ska inte trilla ut genom porten. Inte bryta fotlederna heller, trots mina höga klackar. Jag hade mer tänkt mig att må jävligt bra. Ersätta tre års ångest med glädje kanske. Pappa har tagit fram finbilen! Jag, Caroline och Rebecca ska åka i den. Inte förrän idag har jag känt någon form av längtan till studenten! Det beror nog på att jag provade hela outfiten innan. Den var faktiskt väldigt fin. Kände mig som en dam! Hoppas att jag kanske kan få ett eller två foton på mig i klänningen som jag kan lägga ut på bloggen... We'll see!

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Cece

Isa du måste skicka bilderna till mig som du tog idag :)

Postat av: Rebecca

Jag tror att vi fin en toppendag på fredag! Och förhoppningsvis bryts inga fotleder!

2007-06-05 @ 17:57:12
URL: http://vackraord.blogg.se
Postat av: micael

Grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-06-06 @ 15:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback