Dagens rubriker;

Idag var det finfina rubriker i tidningen! Självklart hittar man dessa kontroversiella i kvällstidningen Aftonbladet.

"Bert Karlsson spöade upp mig"
Jaha. Vad kan då detta betyda? Man kan ju undra på vilket sätt denne Någon blev uppspöad av Bert Karlsson... Jag ser framför mig, Bert Karlsson, nästan naken, endast iklädd en lädersele med massor av spännen, hållandes en niosvansad piska riktad mot denne stackars Någon.. Ush, så tragiskt! Jag undrar vad Någon hade på sig! Kanske ett såntdär halsband med koppel och ett par ätbara stringkalsonger... Och en läderkeps.. Man kan undra i evigheter. (Någon heter egentligen något annat.. Tex Peter Magnusson..)

"Sexpräst är bästa kvällstidningsordet"
Vem sa detta om inte vår egen språkpolis Fredrik Lindström? Jag hade säkert kunna säga det (jag är också lite polisiär). Men jag hade nog gissat på något annat. Kanske till exempel analhermafrodit. För hur ser en sån ut egentligen? Det måste vara en av livets stora gåtor...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad sägs om den här rubriken då:"Kikki Danielsson: Jag tröståt falukorv". Eller den här: Kikki Danielsson: "Jag smygdrack i tvättstugan". Detta är två löpsedlar som varit i Aftonbladet. Och då ljuger jag inte.

2007-03-22 @ 22:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback