Del 3 - Fultalsundringar


image30

Jaha, alla ni cirka fem läsare som följt Fultalsserien slaviskt, nu är det dags för del 3, dvs den sista delen (jag förväntar mig en hel del långa utvecklade Fultalskommentarer sen) av den omtalade serien. Idag är det dags att ta en titt på några av de frågor som kan dyka upp i samband med Fultalsdiskussioner. På Fultalssidan finns en sektion för Frågor och svar, och den extraordinäre man som svarar på alla undringar heter Jan-Ingemar Pihl. Han har nog fått höra både det ena och andra...

 ( <--- Vår vän Janne)

Här är en fråga som kanske många av er har undrat över;



Hejsan Janne.
Jag är en egenföretagare från Västerås som hamnat i något av ett dilemma. Under de senaste åren har jag rövknu**at mina kunder genom att sälja mp3-spelare med dålig support och kvalité. För ett tag sedan gick jag dessutom i en planerad konkurs och nu har jag ingen aning om hur många tusen kunder och leverantörer jag rövknu**at. Jag tror att jag kan lida av ett mycket skenande fultal. Vad ska jag ta mig till? Snälla Janne hjälp mig!
   /Jens
Ps. Jag bifogar lite sköna bilder på mig själv

 
Tack för ditt trevliga brev Jens!
Du behöver inte vara orolig, ditt fultal har inte skenat på grund av ditt oetiska affärsbeteende. För att höja sitt fultal krävs någon form av fysisk penetration, vilket inte verkar ha förekommit i det här fallet (?). Att döma av bilderna du bifogade tror jag tvärtom att ditt fultal kan vara ganska lågt. Men deppa inte utan jobba på i rätt riktning och prova att prata med killar och tjejer istället för att skicka dem intima bilder på dig själv. Mycket lycka i framtiden!
   Din kompis Janne

Detta är en typisk fråga på Fultalssidan. Många frågor som Janne får handlar om folk som tycker sig ha ett för lågt Fultal och vill ha tips på hur de kan höja det. De tips som ges är bland annat resor till solen, alpresor och fylleri. Men vid (åtminstone) det sistnämnda finns stor risk för kortvarig minnesförlust. Sen är det viktigt att komma ihåg att ett lågt Fultal inte gör dig mindre värd. Du har kanske helt enkelt inte så mycket fulhet i dig, eller så har du bara inte släppt lös den. De med högt Fultal är ohyggligt fula, men ser ofta ganska bra ut. Ologiken är den enda sanna logiken, som jag brukar säga.

Inte nog med att det finns Frågor och svar på Fultalssidan, det finns också ett debattforum! Det finns fyra olika trådar, nämligen Tyck till om Fultal (för folk som avskyr och älskar Fultal), Fultalsminnen (precis som det låter), Ful, fulare, fulast (här diskuteras Fultalen på hög nivå) samt Kändisars Fultal (vill du verkligen veta?). Ett desperat och (o)roande exempel på vad som kan skrivas i forumet kommer här;

"Jag är född 1991, jag testade fultalsgrejen, jag påstog att min enda sexpartner var född 2002 (Jag trodde då att man menade den gången jag hade sex), jag har aldrig haft sex med nån i hela mitt liv, det var bara en lek, men jag fick vid 2 tillfällen upp en ruta där det stog att polisen kommer hem till mig för att arrestera mig, är det verkligen sant!

PS. Det får bara inte hända, det är ju bara på skoj, jag har aldrig haft sex, jag kan inte bevisa det med en quiz, det var ett test, jag är oskyldig, jag har inte erkänt nåt brott för jag har inte gjort nåt brott!"

Hihi... Nu är det dags för just Dig att få utforska Fultalssajten! Än finns mycket att upptäcka, och du måste väl erkänna att du vill veta vad just Ditt Fultal är? Och glöm inte;

Ett högt Fultal gör dig inte snygg, och ett lågt gör dig inte ful.
Och tvärtom.

www.fultal.com


Kommentarer
Postat av: Janne

Hej

Vill passa på att tacka dig för din informativa sida rörande fultal, något som berör oss alla. Din sammanfattning är korrekt och visar på både prov på humanism och sexuell mognad. Jag hoppas att din insats kommer att få fler att uppmärksamma fultalet och det verkningar. Lycka till och glöm inte att det är viktigt att acceptera och bli vän med sitt fultal, vi har alla ett, även du.

Jänmställda kramar

Jan-Ingemar Pihl
Kurator, Svenska Fultalskommissionen

Postat av: Rebecca

Jag tyckte att testet var lite enkelt. Liksom byggde bara på antal partners och deras/en egens ålder. Borde det inte handla mer om VAD man gör än med vem? Jaja, som du förstår hamnade jag i grupp ett. Bajs.

2007-03-10 @ 13:05:34
URL: http://vackraord.blogg.se
Postat av: Krille

Jahaja.. Då var det återigen bevisat att man borde gå i kloster :s
Say no more...

2007-03-11 @ 11:54:13
URL: http://www.sportvagnskonsult.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback