Newcastle

Jaha. Då var det dags för en reserapport!

Igår var det bara att gå upp jävligt tidigt, med tanke på att man hade ett plan att passa. Närmare bestämt sju! Klockan 10.35 lyfte planet och vi var i Newcastle ungefär 11, lokal tid. Det var väldigt dramatiskt innan planet lyfte eftersom det på ett mycket mystiskt och lite läskigt sätt hade kommit ombord två extra väskor bland det incheckade bagaget. Alla fick gå ut igen, identifiera sina väskor och sedan sätta sig på sin plats igen. Tog en stund och var tråkigt.

Väl i Newcastle gick vi till mammas och pappas hotel, Quality Hotel. Det var väl nice. Sen gick vi till mitt hostel där jag bor med några andra. Helt ok (sitter där nu), rent och fräscht och väldigt fint faktiskt. Billigt och mitt i centrum. Det tar ca två minuter att gå till päronens hotell med, vilket är nice.

Efter att vi hade stadgat oss litegrann gick vi ut på stan och jag visade en massa fina ställen. Sen gick vi och åt god italiensk mat på Zizzi. Det ligger på en vacker gata som heter Grey street. Shoppade litegrann också!

På kvällen gick vi till Quayside (och till Gateshead!), det är bara så fint... Ska lägga upp foton när det blir möjligt!

Idag fyller pappa år och ikväll ska vi gå till ett ställe för att se matchen mellan Sverige och Nordirland. Lagom roligt.. Jag gillar inte ens fotboll! Men vad gör man inte för familjen?

Förlåt for mitt ohyggligt tråkiga inlägg, men jag har inte tid att skriva roligt... Bara 6 minuter kvar nu! Adjöken folks!

Kommentarer
Postat av: Gurri

Misströsta ej, jag blev väldigt glad över att du bestämde dig för att vara tråkig i ett inlägg. Det blev jag glad över!

2007-03-28 @ 20:47:40
Postat av: Johan Hedelius

Grattis Isas pappa, pardy pardy!

2007-03-28 @ 23:59:12
Postat av: micael

Jo. lite bilder på dig stående på en hed någonstans vore önskvärt. Gärna iklädd höghatt, Snickarbyxor och lågskor.

2007-03-30 @ 16:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback