På natten.

Jag hade en magisk natt! Efter en ångestfylld dag (efter att ha läst omdömen och gått igenom alla tusen saker jag bara måste göra) så trodde jag att jag skulle vara kreativt (men även kroppsligt) paralyserad från igår tills dess jag blivit frisläppt från skolan (8:e juni, glöm ej).

Jag gick och la mig innan tolv (ovanligt), men kunde ej sova. Jag låg och tänkte på allt och inget. Det brukar jag aldrig ha någon direkt tid till.. Och helt plötsligt kom det! Det kreativa flödet! Så efter att ha legat i en timme och reflekterat över livet och ej kunnat somna, så gick jag upp och satte mig med min bok (som jag håller på att göra). Efter ytterligare en timme var jag klar och gick och la mig igen.. Men efter blott en kvart kom nästa idé. En filmidé! I love the creative flow... Ibland är jag ett geni. Lite iallafall. Ganska.

Älska dig själv, för det gör jag!


Kommentarer
Postat av: Laura

Brukar också få såna där flöden ibland. Ibland går det att göra ngt av dom, ibland inte. Lite skönt är det när de uppstår iallafall. Brukar ibland få lust till att göra saker: som att gå fotokurs, börja dyka, läsa danska vid universitetet eller börja skriva på en bok. Det hela brukar dock bara vara i någon halvtimme. Skulle behövt vara lite längre för att jag skulle ha ngn nytta av dem. Men, men..... That´s life!
Micael

Postat av: micael

Varför står det Laura när jag heterr Micael?

2007-03-26 @ 15:03:40
URL: http://laura.webblogg.se
Postat av: Isa

Micks. Jag är så glad att du kommenterar. Jag antar att det är ditt alter ego som smyger sig fram då och då. Angående "flödet" så tycker jag absolut att du ska hetsagera i ren panik nästa gång. Så att det händer! Yey.

2007-03-26 @ 15:11:17
URL: http://isao.blogg.se
Postat av: Anonym

Micks. Jag är så glad att du kommenterar. Jag antar att det är ditt alter ego som smyger sig fram då och då. Angående "flödet" så tycker jag absolut att du ska hetsagera i ren panik nästa gång. Så att det händer! Yey.

2007-03-26 @ 15:11:33
Postat av: Isa

Oj! Nu blev det många kommentarer...

2007-03-26 @ 15:11:56
URL: http://isao.blogg.se
Postat av: Isa

Det kan också vara så att Laura har hackat dig.. Helt klart opålitlig! En riktig luring. Just like you and me.

2007-03-26 @ 15:13:37
URL: http://isao.blogg.se
Postat av: micael

ja den där Laura skulle jag inte vilja möta i en mörk gränd en vinternatt........

2007-03-26 @ 16:47:38
Postat av: Isa

Nej fy... Som att möta dig eller mig ju. I mörker! En fasa för nästan alla utom oss själva! Muaahha!

Diiiiie! Diiie!

2007-03-26 @ 17:11:40
URL: http://isao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback