Sexfantasier

Idag satt jag på bussen och hade väldigt tråkigt. Det var oroligt. Men helt plötsligt ringer telefonen. Det var Gustav. Alla kanske inte vet detta, men Gustav är mitt ex och han är helt jävla sjuk i huvet (därför passade vi bra ihop) och vi har förmågan att tillsammans glida iväg on a little tangent! Ofta slutar våra konversationer i sjuka verbala sexorgier. Som idag till exempel.
   Extremt förkortat;

(jag)
Alltså, igår såg jag lite på Lara Croft. Och då bara visste jag! Angelina Jolie måste vara min lesbiska fantasi!
(gustav)
Hihih, det rimmar ju!
(jag)
Vet jag väl... Låg jag och tänkte på halva natten igår när jag inte kunde sova innan jag fick mina idéer.
(gustav)
Men vem är då min homosexuella fantasi om det måste rimma? Jet Li? Ang Lee!
(jag)
Bruce Lee! Fast om man bara tar förnamnet så kanske Robbie Williams.. Robbi(e) är din homosexuella fantasi!
(gustav)
Hahah
(jag)
Jag vet.. Nödrim.. Men han är ju både sexmissbrukare och alkoholist, så det skulle kanske funka?
(gustav)
Ja, och han är såld på smärtstillande....
(jag)
Precis! Och det är ju perfekt för då slipper du ta den där bak... Han går nog med på det frivilligt... En avdomnad sexmissbrukare..
(gustav)
Eeh..
(jag)
Okej.. Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Gurri

Jag läser om inlägget gång efter gång. blir helt gråtmild så vackert det är:)
Nu vet jag vad jag ska göra för att hamna i din blogg i fortsättningen!

2007-03-27 @ 22:46:58
Postat av: Ceceee

Jag fattade inte rimmet...Är jag korkad eller bara trött?

Pussen

2007-03-28 @ 00:05:08
Postat av: Johan Hedelius

crazy du e.. hehe.. jag kollade upp tradera.. den ligger fortfarande på 0 bud, 22timmar kvar, ska ja slå till? skicka mess puss!!

2007-03-28 @ 01:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback