Sommarjobbigt!

Goddag läsarkretsen. Jag har nu fått reda på att jag har faktiskt nio (!) konstanta läsare. Helt amazing. Vidare till det viktiga; dagens inlägg.

Jag tänker sommarjobb. Jag tänker pengar. Jag tänker skapande.
Jag tänker Stockholm.

Min plan är att skaffa ett roligt skapande välbetalt sommarjobb i storstaden. Min plan är en del av an annan plan, nämligen träffa-favoritkusinen-och-mina-vänner-mer-planen. Jag önskar att den kommer att fungera. Helgen ska alltså spenderas framför datorn, letandes, sökandes efter någon som vill ha mig. Det tråkiga med sommarjobb är att det i princip bara finns servitris/städ/tråkjobb, men det kan man väl ta. Servitris blir nog svårt dock med tanke på min hjärna (som drabbats av fenomenet hjärnus förvirridicum lostus). Men vi hjärnikappade ska väl också få jobba? Om just du vet ett sommarjobb som vore perfekt för en människa som jag, så ring/skriv/leta upp mig och berätta. Det här känns som ett stort projekt... Men nu ska jag göra en bok. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Johan Hedelius

haha fenomenet hjärnus förvirridicum lostus.. jepp jepp :D ballt. bra att börja leta sommarjubb redan nu, borde kanske hänga på din idé och göra det samma! =) see yaa

2007-03-22 @ 12:29:08
Postat av: mam

Isa, hjärnikappad eller hjärnkapad?

2007-03-22 @ 20:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback