Spy bar

Idag är det dagen efter gårdagen som var dagen innan
idag. Det betyder att det inte är igår idag eftersom det var
igår och inte idag. Alltså är det en ny dag idag.

Igår var jag och Cissi ute och svirade alltså. Det började med en hyfsat dryg hemmafest som aldrig lyfte, vidare till någon slags pub som väl var helt okej men det hela var ganska stelt... Eftersom Cissi och jag inte var överdrivet roade bestämde vi oss för att vi skulle åka någonstans och ta en svängom! You should be dancing, yeah. Efter cirka en hel minuts diskuterande bestämde vi oss för att Spy Bar was the place to go. Vi åkte dit med taxi, och i taxin satt en chaufför som inte var riktigt ovan vattenytan. Han pratade roligt och var väldigt konstig. Efter ett tag kom vi äntligen fram och sa adjö till den märklige mannen. Väl där skippade vi all kö eftersom extraordinära Supercissi var med på gästlistan och fick ta med lite friends in, och gratis är gott, ööhöhö (on a tangent).

Iallafall så tyckte jag minsann att Spy Bar var helt okej. Det blir ju vad man gör det till! Jag dansade heeela natten utan några längre uppehåll, vilket var grymt nice. Det har jag inte fått göra på nästan hundra år (minus ganska många år eftersom jag inte har levt ens en femtedel av hundra år, alltså tjugo år som ju faktiskt inte alls är ens nära hundra är, men ändå). Det var många som ville prata med mig, och många som ville dansa också! Men man får inte dansa med mig om man inte är nästan knäpp och vågar släppa loss ordentligt. Ingen mesdans här inte. Ingen klibbdans heller. Och jag brukar resonera som så att om man inte känner av det i kroppen dagen efter dansdagen så har man förmodligen inte dansat tillräckligt utsvävande. Spy Bar hade en trevlig bartender som fixade och trixade! Faktiskt så var alla jättetrevliga. Det var fullt av engelsmän också, vilket var trevligt. Jag uppskattar chansen att få prata engelska anytime, anyplace. Typ hälften som snackade med mig var brittiska, men det beror väl på att utrikiskt folk inte är så jävla lama som alla jävla svenskar. För dem är det okej att gå fram och prata med främlingar på krogen, utan sexmotiv. Faktiskt såg några av dem bra ut också (unusual!).

När klockan slog fem skulle stället stängas, men det drog minsann ut ganska bra på tiden... Hemma seeeent! (Eller tidigt?) Iallafall var det en sammanfattningsvis lyckad kväll med mycket dans och nöje! Jag är en glad skit! Hoppas att jag får komma dit igen och svänga mina inte-jättelurviga och göra succé.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad glad jag blir att du hade niiice time igår.

ses ju snart sweetie!

kyss o klapp. c

2007-03-10 @ 15:26:59
Postat av: Gurr

Spyan låter väldeigt sköj!

2007-03-11 @ 13:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback