Update.

Hej igen.

Nu har jag börjat komma över förlusten i onsdags... Känns bättre nu.

I torsdags delade familjen på sig. Jag träffade Jess, min lokala vän. Mamma och pappa gick kulturrundan.. Museum och sånt. Jag och Jess gick och fikade lite, sen splittade vi och sågs senare på kvällen. Jag följde med på en sk screening, snuttar ur filmer av lokala producenter. Inspirerande! Sen gick vi ut och åt med hennes vänner. Väldigt trevligt!

Igår tog vi tåget till Haltwhistle för att gå på Hadrian's wall. När vi hoppade av så stod mina nya australienska vänner där! Skumt. De gick på muren i sju timmar... Iallafall så fick mina föräldrar träffa alla mina vänner här och det var trevligt. På kvällen åkte vi till Hexham för att äta, på en riktigt mysig italiensk restaurang. Sen åkte vi tillbaka och gick till den lokala puben. Sen gick jag hem för det var fullpackat och en massa fulingar raggade på både mamma och pappa... Huh. Ville helst slippa! Somnade gott.

Idag flyger päronen hem! Sen är jag ensam kvar. Imorn ska jag gå ut med Jess' vänner. Blir nice.

Bye Bye folks!


Kommentarer
Postat av: micael

Din tillvaro verkar ganska avslappnad. Skönt att du trivs och att du har polare att leka med. Men en fråga bara: Hur snygga är människorna egentligen i Newcastle? Är det bra utbud eller är det snålt. Jag bara undrar........

2007-03-31 @ 12:18:19
Postat av: celia

Så du e fortf utomlands? Lucky star!

Här vare pollenallergi på g, vårens stora överrskning.

Behöver ju din adress ju! Give it to me!

Pöss

2007-04-01 @ 16:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback