100 ord.

Jaha. Så är dagen snart slut och en hel drös har läst mina hundra ord. Har fått mestadels bra respons men även en del dålig. Många har missförstått.

Att avsäga sig åldern handlar faktiskt inte om att dölja den. Det handlar bara om att utelämna den. Man måste väl inte berätta allt om sig själv? Man berättar ju inte om sin sexualitet för människor man just mött. Varför ska de då veta min ålder? Det kan vänta till de känner mig. Någon gång lär de få reda på den. Men inte av mig!

(Det var precis hundra ord).

Kommentarer
Postat av: micael

bra rutet!

2007-05-09 @ 08:10:26
Postat av: micael

G R A T T I S ! till sidrekordet. Men jag visste ju innan att du är B Ä S T !
KRAM!

2007-05-09 @ 08:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback