Med öppna armar..

Min kusin och jag diskuterade något häromdagen. Hur kan man ta emot någon med öppna armar? För en arm är ju aldrig öppen. En famn kanske, men en jävla arm? Då måste man ju skära upp armen först. och det betyder ju big trouble! Ingen vill väl ha blod på sig när man hälsar. Skulle kännas lite oartigt mitt i artigheten om man säger så.

-Heeej!
-Oj, vad tidig du är.. Vänta lite. Måste bara skära upp armarna lite.
-Jaha... Men du behöver alltså inte.. För min skull..
-Jojo, jag insisterar! Jag vill!
-Hmm, okej..
-Hoppsan.. Jag ska bara .. krrokf..
-Va?
-RGgpfprfHilfepepkd..
-Okej, jag kommer tillbaka senare då..


Kommentarer
Postat av: micael

gjorde precis så här en gång, det gör jag aldrig mer. Det säger jag....

2007-05-06 @ 20:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback