Vuxenpoäng

Gjorde ett test efter att ha läst Rebeccas blogg, på sidan vuxenpoäng.com. På det viset kunde jag få reda på exakt hur gammal jag borde vara (om man tar hänsyn till min mogenhet) och kom fram till det otroliga resultatet min ålder +5,5 (haha, alla ni som varit elaka från lunar.. min generalisering av vänskapskretsen stämde jävligt bra in på min egen mogenhet! Fuck off typ). Jag är alltså ganska gammal. För att bli mer omogen fick jag några tips;

  Börja drick öl - Eeh... Många gamlingar dricker öl också.
  Åk till Hultsfred, dvs festivalen, inte staden - Fjärde gången gillt i år då...
      Och Hultsfred är en by!
  Flytta ihop med några kompisar - Bara om det är mimmi.
  Ge dina krukväxter till grannen - Vet inte om grannen vill ha mitt mögel.
  Sälj din bil, det är omiljövänligt - Man föds med 206 ben av en anledning.

Inte särskilt bra tips. Jag tror jag fortsätter att ligga före i utvecklingen ett tag till.

Kommentarer
Postat av: Jana

Det där var ju ett ganska roligt test! Jag som är 27 är enligt testet 25. Jaja, inte någon större skillnad månne, men ändå positivt resultat.

Postat av: micael

varför är det alltid positivt att verka yngre än man är?

2007-05-12 @ 18:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback