Cystan

Tjohopp. Det är nu officiellt. Jag har blivit en cysta med hela svenska folket (läs; ca tre pers). Jag har varit på sjukhus för en misstänkt ond blindtarm, men det visade sig väl vara (med övervägande procents säkerhet) att det var en sprucken cysta på en äggstock! Ve och fasa. Det låter ju hemskt läskigt men är tydligen helt ofarligt. Men jag kan ju iallafall skryta om det och låta häftig lite.. Med folk som inte förstår så bra! Förslagsvis barn eller 50% av Sveriges vuxna befolkning (tur att inte de läser min blogg ! ).

Jag är inte bitter. Jag har inte dåligt samvete. Jag är jätteglad. Jag tror att jag har funnit lyckan. Jag trivs så himla bra. Jag har verkligen ingen ångest.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej Isa! Men oj, vilken tur att du mår bra och att det inte var något farligt! Vi måste prata snart, det var ett tag sedan. Hoppas att allt går bra för dig annars!

Postat av: Cissi

Men fan det e ju samma som jag har! Fast min e inte sprucken..än. Det är SYND om oss!

Kvinnoproblem, satans kvinnoproblem!

2008-02-04 @ 03:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback