En helt ny värld

Idag har jag varit hos optikern för att testa linser (optiker Branning i Lund för er som behöver en riktigt bra och seriös optiker). Det var sannerligen ett äventyr!

När optikern först satte in linserna höll jag på att trilla av stolen och kräkas för jag blev så yr att stjärnorna hamnade i golvet och golvet i taket fastän golvet sitter fast i golvet och stjärnorna inte syns på dagen. Vilket säger en del. Efter det fick jag stirra ner i golvet ett tag med huvudet mellan benen. Eller knäna för att vara med exakt och mindre provocerande... Då gick Herr Optiker iväg och hämtade ett glas vatten. Medan han var borta satte jag mig ordentligt upp igen och tittade ut genom dörren. Och jag såg allt. Verkligen allt! Jag kunde se vad som fanns i skyltfönstren på andra sidan gatan, och hur folk såg ut på håll! Helt otroligt. Jag bara längtar tills jag får stoppa dem i ögonen igen!! När jag ändå var där så fick jag lite linsträning av Fröken Assistent. Hon var mycket trevlig och pedagogisk. Jag klarade att både ta ut och in linserna på första försöket. Det var rekord sa hon. Vilja sa jag. Nu kan inget stoppa mig!

Stockholm, here I come.

Kommentarer
Postat av: micael

Jo du...en ny värld har nu öppnat sig för dig. Goatse, here you come

2007-08-18 @ 13:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback