En oral orgie

Vad har man sin tunga till?

Jo, det ska jag berätta. Man har den inte till glasslickande, matrestbortpetande eller ljudformare. Den är tydligen mest till för att räckas ut så fort en kamera kommer i närheten. Det har jag sett på bild.

Tittade igenom andras bilder från studenten idag. Pussmunnar och tungor. Precis som en enda oral orgie. Folk inser nog inte hur dumma de ser ut när de har tungan ute. Precis som om de inte vet hur man håller den innanför tänderna.

Detta fenomen får mig onekligen att undra vad som finns i den alkohol som folk dricker. Värre än GHB och Rohypnol. Strekius tungus utis är den nya partydrogen och alla tar den.

Kommentarer
Postat av: micael

det där har jag aldrig drabbats av. däremot brukar jag drabbas av ngt annat när en privat kamera kommer fram "vändabortum ansiktum". Känner du till?

2007-08-22 @ 07:24:29
Postat av: Isa

Jodå, det fenomenet känner jag till. Jag lider faktiskt själv av det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback