Nu är det officiellt! Hösten är här!

Den kom igår. Gårdagen var en mycket omvälvande och bra dag, trots höstens intåg.

Dagen började med en långrunda ute i skogen med Mimmi, Selma och Eddie. De två sistnämnda har blivit riktigt bra vänner nu (andra lekdejten). Vid tio fick jag ett intressant telefonsamtal, men det håller jag för mig själv ett tag. Vid tretiden kom äntligen min dator, jag har längtat så! Detta är alltså mitt första inlägg från min MacBook. Allt är fortfarande lite nytt och trots att jag har använt mac tidigare så känner jag mig lite vilse... Men det löser sig! Photoshop har jag inte än (ve och fasa!!) Men det kommer. CS3. Hoppas jag.  Min stora bildskärm har jag inte ens packat upp. Tror jag gör det i Stockholm.

Iallafall, anledningen till att hösten kom just igår  är att skördetröskorna var ute på fälten hela dagen. Lång dag för dem!  Nu kan man rida på stubben (inte som en trästubbe) och då är det definitivt höst. Och så är det kallt som fan också, kan ha något med hösten att göra...

Fick ett jobbsamtal senare på dagen också, så jag har bokat möte. Fast det är jobb för bara någon dag.. Men jobb är jobb! Och så ringde den perfekta köparen till min häst. Helt underbart. Det vore skönt om han blev såld snart så jag slipper oroa mig för honom när jag är i El Schtcholmo. Jag är så nöjd med gårdagen! Farväl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback