Bland bullar och bröd

...Kommer det bli min död?

Igår var det min och Mimmis första "riktiga" arbetsdag! Men eftersom det inte fanns några kanelbullar att packa fick jag vara på Pågens stressigaste linje, och övervaka den ökända Pågenlimpan. Även Råga. Under de åtta timmar som vi jobbade passerades vi av ungefär niotusen bröd. Vi har också märkt att efter att ha lyssnat på radio i blott fem dagar kan vi redan alla låtar som spelas. Mycket intressant. Och onödigt. Jag blev besatt av datummärkningar. They were all over me. Jag hittade till och med en på min strumpa efter att ha tagit av mig arbetskostymen.

Idag blir arbetet än mer dramatiskt, då vi ska vara alldeles ensamma de två sista timmarna! Hujedamig.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

bahh, ja de kommer att bli vår död, vår långsamma död. Rik, ja, men ack så långsam.. död.

2007-06-25 @ 23:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback