Rumstittande, mams och lagning

Igår var jag och kollade på ett rum på söder, precis vid Slussens tunnelbana... Lyx. Idag ska jag till Gamla Stan och kolla ett rum och sen till Vasasan (eller hur var det nu..?) och kolla ett där. Tack vare Nalle som fixat så bra! Nu är det bara ett extrajobb som fattas! Give me!

Imorgon kommer mamma hit. Jag ska ta med henne till den ökända studion... Heheh. Hon är tydligen lite skraj! Fast jag har lovat henne att det inte är farligt, och att Segis inte alls ser så farlig ut i verkligheten som han gör på bilderna... Det ska bli trevligt iallafall, jag tror hon kommer gilla dem lika mycket som jag gör. Eller kanske inte riktigt.. Hon får ju förmodligen inte uppleva eftermiddagshumorn. Vi får se..

Ska laga blixtskenan på kameran också.... Tusen spänn blir det! Fyyy.. Får leva på nudlar. Eller potatis, för det är billigare!

Kommentarer
Postat av: Isa

OCH godare...

Postat av: mimmi

du har äntligen gett dig hän åt den så frestande, härliga, underbara rykande heta potatisen. var hälsad, ty, du är inte ensam på the potato side...

2007-11-08 @ 19:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback