Hmm

Ush, nu har det hänt sådär sådär mycket igen så att jag inte vet riktigt vart jag ska börja... Tiden sedan det förra inlägget tycks ha blivit ett svart minneshål av sjukdom och förvirring...

I torsdags plåtade jag åtta människor på Nordea iallafall. Det gick bra.

På måndagen var jag i studion med Stefan Segis och vi plåtade massor med saker till Glamour. Som belöning för min duktighet fick jag se ett mästerverk som orsakade en smärre känslosvallning. Fantastiskt. Även igår hjälpte jag till, fast då var vi på Ekerö som ligger i Utstockholm. Vi åkte till en arkitektritad villa i Ingenstans där det bodde en trevlig arkitektman som hade gjort en del saker som till och med obyggarjag tvivlade på... Men han hade tre mysiga katter så jag förlät honom. Stylisten Camilla gjorde stället lite vackrare och sedan plåtade vi minsann. På väg hem åkte vi med en finsk stor dam som pratade som en seriefigur och var väldigt trevlig. Jag somnade lite.. Väl i studion tittade jag i en fotobok av Robert Frank som verkligen var otrolig. Det var så fint.

Jag avslutade gårdagen med pizza, godis och kusin. Idol fick vara med lite men jag tycker det håller måttet dåligt. Fyyy...

Idag när jag vaknade vad det som om någon hade superlimmat mina ögonfransar och lock mot mina andra fransar och lock (över-under). Det kändes dåligt. När jag väl började se något genom mitt vänsteröga såg jag bara vitt och gegg. Efter en stunds ögonslamborttagande började dock båda ögonen att fungera och nu är jag som normal (om man bortser från allt det där andra). Min näsa är fortfarande dålig och förkyld. Det hade varit bra om man kunde ta av den och spola bort allt som är i vägen med en trädgårdsslang eller något. Sedan sätta på den igen. Någon slags kardborrefattning. Ungefär som jag önskar att det vore med brösten. Dels hade man kunnat ha alla möjliga kläder, man hade kunnat springa utan att få hjärtproblem och näsblod... Tänk så fint livet vore. Kardborre är ju Guds gåva till människan, det vet alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback