Gud älskar mig?

Not! Men iallafall så under mitt förra inlägg så kom det upp reklam för en sida som heter www.gudalskardig.com, där de skriver och berätta för mig hur jag ska leva mitt jävla liv (slösa tid på gudatro). De visade med en fin illustration hur man är skild från gud när man syndar;

"Dessa två hjärtan representerar två sätt att leva: "
"Här är förhållandet till Gud brutet.
Då kan människan inte uppleva
Guds kärlek och mening
med sitt liv."
"Här är synden som skilde oss från
Gud förlåten, och människan får
uppleva Guds kärlek och mening
med sitt liv."
Det är nästan pinsamt. Jag, jag, jag! Men jag har inte ens ett kors bredvid mitt hjärta... Hoppet är ute, jag är redan en fallen ängel. Men jag lever iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback