Hemresa!

Goddag en gång till. Nu är det snart dags för mig att åka hem! Det ska blir väldigt skönt att få träffa mina vänns som har varit utan mig väldigt länge nu. Rasse, Mimmi, Gustav. Och såklart mina barn! (Katterna). Vi väntar ju tillökning också. Milli Mao är väldigt höggravid, kan tänka mig att hon ser ut som en handboll med ben för tillfället. Fast utan klister och med päls istället. Fast hon kanske har klister under pälsen...

Anyway! Jag saknar min säng! Och världens gullepluttigaste katt Tuff! Hoppas han kommer och möter mig idag. Ikväll ska jag ut! Jag och Rasse ska svänga våra lurviga på Tingvalla... Som igår! Rapport om gårdagen kommer senare. Runt 8-9 ikväll i guess. Hörs då!

Förresten! Johan har blivit morbror! Grattis! (Jag vet, jag är jäääättesen... Men glömde inte. Såklart).

Kommentarer
Postat av: micael

Välkommen hem till Sverige. Landet har inte varit sig likt sen du for...........

2007-04-07 @ 17:23:53
Postat av: Isa

Tack! Skönt att vara hemma.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback