Porsche

Porsche

Kommentarer
Postat av: C

Fet bil. Känns som att alla såna fetingbilar borde av just gula. Möjligtvis röda...men gult är ju mer...2007;)

miss u bejb. fattar att du missar dina brallor och jag har afktiskt ingen bra ursäkt till att jag inte postat än:( jo det är förresten jävligt mkt tack vare piss svensk kassaservice. vet bara EN i hela stan och där får mna alltid vänta två timmar och eftersom jag haft sjukt mkt att göra senaste v så har det gått mig förbi...FLÅT!!!!!!!!!

Och nu e det dessutom RÖDA dagar hur länge som helst så posten går ändå inte, faeeen. Men om du kommer den sjuttonde, kan du vänta t dess?? Isf får du en present som ursäkt och plåster på de stora såren.

Hoppas vi kan gräva ner den här(nerspydda) stridsyxan efter det här. Det är ju inte dig det är fel på...

Love, C

Postat av: Isa

Kanske för att det är just 2007 =) Jag missar både dig och mina byxor! Tänkte på dem idag. Jävla Svensk Kassaservice! Vi borde terrorisera dem. Du känner ju en äkta terrorist nu! Hmm.. Om det är en jättefin present kan jag stå ut med det! Haha. It alright yeah.

See you spyan... ? =)

2007-04-29 @ 21:19:06
URL: http://isao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback