Utgången

Tjoho folkens. Igår bar det av med Mimmi till Möllan in Malmoe (mmm...). Vi gick till Nyhavn och satt där en stund, men vi fick ett skitbord utan så mycket värme (man sitter ju ute), så efter en stund gick vi in. Mitt i alltihop insåg vi att Hitler satt precis utanför vårat fönster! Ja, ni kan tro att det var skrämmande, det var verkligen skumt. Han hade precis samma frisyr, samma mustasch (nästan exakt), var en blekfis och hade en brun kavajliknande jacka. Som en uniform. Det var sådär lagom svårt att sluta tänka på det... Tittar han sig aldrig i spegeln? Han hade dessutom en hel drös friends. Mimmi och jag skämtade om att det var partikongress och att de hade partiii partii.

Eehm, iallafall. Efter denna incident bytte vi ställe och joinade Majk (filmfotograf från Sturup Raceway) på Mascot och satt där en stund. Sedan bar det av till Inkonst (som vi faktiskt aldrig kom till) för att se Tingsek. Verkar som att alla utom vi kom dit... Lite lagom surt. En kille gav oss vägbeskrivningen till gamla Inkonst, dvs i Folkets Park. Jävla man! Detta gjorde oss lite smått negativa och Mimmi bestämde sig då för att åka hem. Jag gick tillbaka till Möllan (konserten var förmodligen slut ändå.. Blä).

Kommentarer
Postat av: micael

låter som en riktig jävla tråkkväll. Sådana har man ju genomlidit. Jag brukar åka hem och äta precis vad jag vill. Så har man ialla fall gjort något roligt den kvällen.
Tennis anyone?

2007-05-03 @ 17:41:45
Postat av: Isa

Hahah, ja mat säger man ju inte nej till! Mums!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback