Kontaktannons, augusti -07

Ny personlig assistent sökes! Eget kontor finnes i min garderob.

Om du är soffliggare, alkis, canonanvändare, flygrädd eller kattovän kan du sluta läsa här.

Krav;
Körkort och bil
Kattmänniska, annars är det kört
Inte för lång (gränsen går väl runt 185 skulle jag tro)
Renlig och huslig
Kreativ
Exeptionellt snygga fötter (fötter skrämmer mig lite), alternativt snygga strumpor/skor
Stockholmsvän

Meriterande;
Utbildad massör
Vältränad
Snygg
Charmig
Rik
Egen företagare (gärna inom fotobranschen)
På resande fot

Skriv ditt svar under pseudonym i bland kommentarerna. Kanske är det just Du som är lycklig nog för att få komma på intervju! Till intervjun kan du till exempel ta med blommor, en ananas eller kanske några flygbiljetter.

Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Ufo Obvious

Allmän kompetens:
Om en soffliggare varvar dagens jobbsökande med en femkilometers språngmarsch för att sedan åka till sveriges bästa bryggeri och svartjobba till sig snygga pengar så är jag en sådan.
Världens i särklass mest uppskattade en-kväll/natt-i-veckan-alkis.
Bryr mig föga eller inte alls om Canonprodukter.
Är en av de människor som är sorgsen över att hela flygresan inte kan vara lika rolig som starten och landningen.
Det är mig katterna kommer till när de är missnöjda med sina namn och vill få sig ett nytt orginellt namn tilldelat utav mig.
Krav;
Körkortet är rosa och innehåller ett porträtt av en hård och besynnerlig ung man. Bil skaffas när det behövs och när det finns pengar både till att köpa en och att äga en.
Jag och katterna mjauar i kör. And we love it!
Perfektaste längden there is. Oerhört tymplig men utan att för den skull vara dvärgväxt. Snyggt jobbat grabben!
Duschar och badkar trivs jag i. Såklart jag är huslig. Ibland flyttar jag på tunga saker till HELT nya och BÄTTRE platser t o m!
Mitt omättliga bekräftelsebehov har tvingat mig till att uppbåda enorma resurser för kreativt skapande.
Ex-CP-tionellt snygga fötter! Hade det inte varit för att ett gäng (alt. armé) av mygg valt att låta mina fötter vara skådeplats för en stor sug-orgie under föregående helg hade jag gjort ett flertal fotmodellsjobb nu i veckan.
Strumpor är sköna och skor har jag några snygga. Lite för få dock.
Både vän med stockholmare och människor av annat ursprung som bor i huvudstaden. Nu är det Stockholms tur att förtrollas av min charm.
Meriterande:
Naturbegåvning säkert. Skulle bli oövervinnlig vid undervisning inom ämnet.
Mer envis än vältränad skulle jag tro. Är lite för bra på att hitta saker som är roligare än att styrketräna och sånt tråk.
Plockade några "du är snygg" nu under sommaren. Även "söt" och "vacker" fick jag berättat för mig.
När jag var ett litet barn och charmtrollet hemma i byn gjorde ett storkok av charm så råkade jag falla ner i grytan. Sedan dess har det sprutat charm ur alla kroppsöppningar på mig. När jag är i högform ska man passa sig.
Jag använder en del av tillgångarna jag tillskansar mig till att överleva och överbliven del till att leva. Så rik kommer jag nog aldrig att bli. Men kanske förmögen. Det får duga.
Nepp. Egen företagare känns inte så nära just nu. Jag är mer egendomlig.
Reser gör jag väldans gärna för "leva"-pengarna.
Övrigt;
Ser du inte vilken fantastisk high class prostitute jag är klantarsel?
Nu måste jag söka fler jobb. Hej då!

2007-08-14 @ 23:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback