Mitt livs läskigaste stund.

Efter en ridtur med häst och hund i vår gröna skog med mina nya linser bestämde jag mig för att göra något stort... Nämligen att köpa macdatorn! Nu är det alltså gjort. Äckligt mycket pengar fattigare men en dator rikare. Eller egentligen inte fattigare, jag hade ju inte pengarna från början... Äckligt mycket mer i skuld och en dator rikare! Jag passade även på att köpa en bildskärm när jag ändå var igång, så jag kan utföra lite extra hippa stordåd. Det är så härligt att äntligen ha tagit Steget! Nu har jag bara några saker som fattas i min utrustning. En fisheyelins och några filter till mitt 70-300-objektiv, sedan har jag så jag klarar mig ganska bra skulle jag tro.

Jag är så glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback