Nu stannar jag hemma!

Iallafall till den femte september, när jag, Isa a.k.a. gud flyttar till Stockholm! -Vafan ska du göra där? tänker väl du. Jo, jag ska bo i min kusin Micks lägenhet och fota saker dagarna  ända. Kanske hitta ett jobb. Vi får se hur framtiden artar sig!

Anledningen till min tillfälliga hemkärlek beror på att jag varit på resande fot en del nu. Som sagt var jag ju i Serbien i en vecka, det var så trevligt. Mimmi och jag uppfann kycklingdansen som blev en riktig succé, omåttligt populär. Det var riktigt trevligt att träffa mina gamla vänner från förra året och jag lyckades dessutom springa på Rudi (han är med på min msn-bild för tillfället) av alla. Men lyckan var inte komplett, eftersom jag fick besöka Novi Sads sjukhus efter en incident i en underklädesaffär. Jag fick ett såntdär djävulskt epileptiskt anfall igen så det blir tid för undersökning i Lund snart igen då... Blä. Jag har varit helt sjukt trött sedan det hände. Men förhoppningsvis återhämtar jag mig snabbt.

Jönköping var trevligt, jag fick träffa hela min underbara släkt, förutom den som alltid varit mest självklar, min kära farmor. I fredags var vi på hennes begravning och det var så vackert. Och sorgligt. Det kom ganska många och jag såg ansikten jag inte sett på många år.

Nästa vecka ska jag inhandla en ny dator!

Kommentarer
Postat av: micael

Stockholm skrattar och ler, och jag med...

2007-08-07 @ 16:29:50
Postat av: Sara

Hej fina nästan släkting!
Tänk att något så ledsamt kan vara så roligt. Det var så fint att få träffa er alla igen på Berthas begravning. Ni känns fortfarande lite som min familj allihopa. Vad kul att du kommer till Stockholm. Hör av dig då!
kram Sara

2007-08-09 @ 15:47:25
Postat av: Isa

Det var trevligt att träffa dig också! Precis som jag mindes dig. Ses snart!

Postat av: Dykar'n

Tjena tjejen,
tänkte bara kolla läget och tacka för en trevlig och frustrerande kväll i Jönköping.
Kom du och syrran hem helskinnade?
Fina bilder.
Dykar'n

2007-08-10 @ 09:33:05
Postat av: Isa

Tack själv! Ja, vid sjutiden lyckades vi efter många om och men komma hem! Det var skönt det.. Med tanke på att jag var redo för sömn redan innan klockan slagit tolv. Helskinnade var vi också!

2007-08-10 @ 10:58:31
URL: http://isao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback