Ståkissa! Nya trenden!

Hej hopp folkens. Nu är det dags för oss tjejer att lära oss ståkissa. Anledningen till detta är att sittkissande är förnedrande (!). Jag hade älskat att kunna ståkissa, men inte på bekostnad av min personliga hygien. Det hade känts mindre fräscht att ståurinera offentligt för att sedan skvalpa runt med blöta byxor/kjol/klänning. Jag tror hellre jag sitter ner då faktiskt. Och varför ska man förneka att könen gör män och kvinnor fysiskt olika? Vi ska väl vara glada över att kunna gå på sitttoaletten och inte direkt bli anklade för att skita? Jag gillar sittkissning. Och det är jag stolt över! För er som vill testa något nytt; läs om ståkissning för damer.

Kommentarer
Postat av: m icael

"Sitt-dissa" är nya trenden. Det går ut på att man sitter ner när man dissar någon på krogen. Istället för att stå upp liksom.

2007-08-27 @ 06:02:54
Postat av: Isa

Ah.. Det har jag också hört om. Även testat lite smått. Men jag känner mig alldeles för oerfaren för att kunna säga att jag behärskar tekniken...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback