Mitt i naturen

image170

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sjukt vackert!

Postat av: TattarKungen

Massa fin Isa! Vet du att fjärilar har som ett pulver på vingarna och om de blir av med det så kan de inte flyga längre. Jag var ett elakt barn förstår du så jag vet sånt. Utan pulver kan de inte flyga så högt. Fjärilar är knarkare.
Vet inte om denna filmsnutt kan sägas vara lika vacker som din bild. Isf på ett helt annorlunda sätt, men här är länken iaf:
http://www.youtube.com/watch?v=jlMlKIE5eg4

2007-07-20 @ 11:57:32
Postat av: Isa

Tack tack! Jag gillar den också. TattarKungen, du vet väl att man inte ska plåga djur?! Ond man. Fast verkligen en fin film. Du såg jättefull ut!

2007-07-20 @ 12:57:57
URL: http://isao.blogg.se
Postat av: micael

En fjäril till farmor. Min mormor.

2007-07-20 @ 15:52:01
Postat av: TattarKungen

Jag var ett elakt barn, men är nu en snäll låtsasvuxen.
Nu hatar jag i stort sett bara bärfisar och de vågar jag inte röra pga
deras äckliga äckliga försvarsmekanism. Tänk dig att det faktiskt finns
ett djur som under hela sitt liv bär omkring på en fis bara för att så
fort tillfälle bjuds lägga den på mig...
Och jättefull var jag!Det märks främst på alla smarta saker jag säger.

2007-07-20 @ 21:19:18
Postat av: DEEEMPA;)

Superfina dina nya bilder är isa:)
Hoppas det går bra med fotojobbet:)

2007-07-22 @ 21:14:41
Postat av: Isa

Tack!

2007-07-22 @ 22:04:32
URL: http://isao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback