Nattinatt

Jag har för första gången jobbat natt! Det var riktigt skönt. Fullt upp hela tiden och ingen städning alls. Hoppas vi får göra det igen, Mimmi och jag. Jag åt nästan inget. Väldigt konstigt! På dagen äter jag lunch, middag och minst två fikor. Men jag fick nästan tvinga i mig middagen faktiskt. Kroppen blev lite konstig. Kände mig grymt bakis när jag vaknade! En huvudvärkstablett senare blev det bra och Isa blev lycklig.

Efter det gick jag med hunden till Sjöbo och handlade massa mat. Det var väldigt tungt att gå hem med... När vi passerade busshållsplatsen vid idrottsplatsen stog en jättekonstig man där. På rollerblades som var coolt för typ åtta år sedan när man gick på mellanstadiet.

-fin hund
-tack (heeeejdååååå)
-bor du i sjöbo?
-nej utanför (typ timbuktu)
-är du här ofta?
-neeeeej... nästan aldrig faktiskt (jag smyger runt i kloakerna...)
-aah, synd... kan vi inte träffas?
-neej, det går nog inte (veeeerkligen inte)
-har du pojkvän?
-jaaaa... (typ fyra.... not)
-men kan jag inte få ditt nummer?
-nej, alltså jag har ju faktiskt pojkvän (in my dreams)
-vad heter du?
-eeh... linda (fiskminne)
-jaja... men kan vi inte träffas då?
-neeej, nu måste jag gå (aaaaaaaaaaah)

Varpå jag snabbt flyr med hunden.

Kommentarer
Postat av: TattarKungen

Gubben äcklar mig. Jag ogillar honom. Mycket! Vet du det?

2007-07-16 @ 11:20:59
Postat av: Rebecca

Det är vid sådana tillfällen man är glad att man har en stor hund vid sin sida. Det har aldrig jag :/

Postat av: micael

det där med att gå till sjöbo och handla massa mat låter riktigt nice. Vad hände med maten när du kom hem? Åts den upp, frystes in eller var det bara hundmat?

2007-07-17 @ 12:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback