Bilder från Hultsfred på väg!

Igår klockan sex kom jag äntligen innanför dörren efter en lång hemfärd. Hemma. Men visst var det dystert att lämna Sveriges bästa festival! Trots få besökare var det bra röj hela tiden och jag har samlat på mig en hel drös nya vänner. Hultsfredsbilderna kommer inte upp idag heller, eftersom jag alldeles precis blev klar med att titta igenom dem (det blev ganska många...). Förhoppningsvis kan åtminstone part I publiceras imorgon!

Många vackra bilder, mycket vackert folk.

Kommentarer
Postat av: micael

ska bli kul att se bilderna. Och du lägger väl ut som ocensurerade antar jag.

2007-06-19 @ 20:58:52
Postat av: Isa

Ja, käre kusin. Du kan bland annat se fram emot öl, pungsvett och kiss. That's all I can say.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback