Vooot?

Alltså... Nu har det hänt igen. En konstig sak. Jag är på gång att skaffa en hemsida. En riktigt jävla cool, snygg skitbra hemsida som alla älskar. I brist på annat att göra (med tanke på mitt händelserika s.k. "liv") så skrev jag in random adresser i adressfältet för att se om dessa fanns. Och visst fanns de. Det började oskyldigt... Som en lek. Www.isa. med diverse olika tillägg. Jag provade det mesta, com, org, dk, de, fi, eu, nu. Sedan testade jag .tk.

What a fatal mistake!

Självklart hade någon redan köpt det namnet... Men jag fick några förslag... Några naughty förslag! Ett urval;

♥  aboutisa.tk
♥  easyisa.tk
♥  interactiveisa.tk
♥  buyisa.tk
♥  sellisa.tk
♥  myisa.tk

It's sad, so sad.

Kommentarer
Postat av: KrillePille

Jag röstar ju då på interactiveisa.tk hihi :p

2007-03-23 @ 00:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback