Nu har jag flyttat på mig.

Nu har jag flyttat! Men jag måste fortfarande hitta något ställe att bo på... Så håll ögon och öron öppna!

Jag insåg att jag har många saker.

Det har hittills varit en väldigt trevlig vecka! I måndags var jag ute och fikade med en vän och slutade på Pet Sounds. I tisdags jobbade jag med Stefan ute i Gustavsberg, vi plåtade badrum, och det var en totalt galen dag. På kvällen spelade Nalle och Solskenet på Södra Bar, och det fick jag förstås inte missa. Onsdagen tillbringades i studion med Stefan och Carin. Jag chockerades svårt. Stefan och hans syster Linn spelade på Berns på kvällen, så jag gick dit och träffade Carin och Sasa. Fick träffa flera trevliga människor och glömde faktiskt bort att jag står i en skugga. Detta resulterade i en riktig bakistorsdag, men det gick att flytta ändå... Idag ska jag få ordning på mitt liv och köpa en ny diskborste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback