Too much...

Ja, nu har det hänt sådär mycket igen.. Vet inte vart jag ska börja.

Jag har plåtat åtta gånger för Stockholms filmfestival nu, och resultatet från några plåtningar kan ses på följande länkar;

Bilder 07-11-18, Lifetime Achievement Award
Bilder 07-11-16, Stockholm Visionary Award

Det är grymt kul att fota för dem, men det blir lite stressigt ibland, eftersom bilderna ska levereras samma dag som de är tagna. Jag har haft en del problem med anslutningen mellan dator och kamera... Men det är löst nu! Idag har jag två plåtningar.

Jag har även levererat ett jobb idag till Bohusläningen, fyra bilder av en tjej som heter Lovisa. Hon kommer från Uddevalla men går just nu på dansgymnasium här i Stockholm. Ett exempel;


Humm, vad är det mer som händer.... Jo, min moder kom och besökte mig! Det var så trevligt så. Vi åt jättestora pizzor och jättestora muffins (räckte till och med till frukost). Vi gick på bio en kväll med och såg Elizabeth - The Golden Age. En mycket vacker film,, men lite för tråkig handling/intrig.

Sen fick jag ju aldrig det där rummet i Vasastan... **** *** ******* ... Men däremot ett på Kungsholmen, snuskdyrt men med två katter. Birmor! Så nu ska jag alltså bara bo hos Nalle den här veckan också, sedan åker jag hem till Skåne på måndag för att passa djuren när mamma och pappa åker till Linköping. Linn är i Thailand så hon kan inte passa denna gång... Men jag har inget emot det, ska blir skönt att träffa min sötkatt och alla andra djuren på gården. Förhoppningsvis får jag en massa bra skit gjort under den tiden.. Jag har ju en massa grejer på gång som inte riktigt får andas! Iallafall, den andre ska jag äntra rummet på Kungsholmen, stanna tre veckor här, och åka tillbaka till Skåne den 21:e. Ska bli rätt trevligt att ha en tradtionell jul igen. (Förra julen spenderades i Thailand utan något firande... Fantastiskt... Vaknade på julaftonsmorgonen av en strålande sol som sken in i min Bungalow..)

Igår drömde jag två mardrömmar om min farmor. Båda väckte mig... Det har inte hänt på ... Kommer inte ihåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback