Hem imorgon

Idag har jag ridit vår unghäst, gick himla bra. Han kommer bli så fin!

Och imorgon är det dags att åka hem.. Ska bli så skönt så! Jag trivs verkligen i Stockholm. Det händer saker och man har inga som helst krav på sig utifrån. Precis i min smak. Jag ser fram emot att lära känna en massa bra kreativt nytt folk och att utvecklas som fotograf och människa.

Min utveckling som företagare börjar på tisdag då jag ska registrera mitt företag och gå en allmän företagskurs på ALMI. Den måste jag gå för att sedan kunna få individuell rådgivning som jag ju gärna vill ha. Sedan ska jag nästa fredag gå till Skatteverket på momsträff i två och en halv timme för att lära mig lite av det där krångliga... Och så ska jag förresten på fotografträff hos Stockholms filmfestival på måndag! Det hade jag nästan glömt. De ringde i tisdags och ville att jag skulle fota för dem på onsdagen, de skulle tydligen ha någon exklusiv medlemsvisning eller något.. Vad vet jag! Jag kunde hur som helst inte ta jobbet eftersom jag hela veckan har befunnit mig i Skåne.

På ett sätt har vistelsen i Skåne varit väldigt skön och avslappnande (kan det ha att göra med spikmattan tro?), kanske behövde jag komma ner och hälsa på katten.. Han hade visst saknat mig med. Det blir jobbigt att lämna honom imorgon. Skit att man ska bo i en så futtig lägenhet, annars kanske man faktiskt hade kunnat ha katt ändå. Det hade varit väldigt nice.

Just det, spikmattan tänker ni.... Jaa, jag köpte faktiskt en spikmatta. Den är inte jätteskön, men om man ligger en stund så blir den faktiskt inte alls tokig! Man blir skön i både kropp och själ. Man ska akta sig för att göra oplanerade närmanden för den kan faktiskt stickas ganska bra. Jag fick faktiskt ett litet sår igår när jag använde den. Men, men, lite skit får man väl stå ut med. Det klarar jag! Köp din egen; www.spikmattan.se.

Funderar på att fara till Amerikat...

Kommentarer
Postat av: micael

spikmatta it is!

Postat av: mimmi

Hej Isa!
Jag skickar dig snart ett vykort! Bara du lovar att inte missbruka spikmattan... Sana dar grejer ar inte att leka med!

2007-09-23 @ 22:07:27
Postat av: Caroline

Kommer du kanske och håller mig sällskap i staterna?

2007-09-26 @ 16:34:24
URL: http://northcarolinacarro.blogg.se
Postat av: Nalle

Hej Isa! Lyckades supa bort ditt fina visitkort igår... maila mig på [email protected]
Ha det fint! //Nalle

2007-09-27 @ 14:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback