Lund

Idag var jag i Lund eftersom jag skulle till optikern och kolla mina ögon. Kom hem med en kjol (!). Jag är en sån spenderare! Men det var det värt. Innan det fick jag en dusch. Mamma och jag hade varit och ätit på Coffee Break och skulle därefter gå till affären där jag köpte min kjol. Då gick vi förbi en fasadrenovering som var inplastad. Helt plötsligt kom en vind och hela jag blev blöt. Och allt i min väska. Spännande men inte jättetrevligt.

Rekommendation !
www.thesunshine.se

Idag har jag haft deras musik på hjärnan heeela dagen! Den fastnar. Som ett plåster. Fast ett trallvänligt plåster. De har dessutom haft musik med i Grey's Anatomy, CSI Miami och gjort en Coca Cola-annons!! Så är det.

En liten sammanfattning;
http://youtube.com/watch?v=ZthjpS4kKyY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback