Party party

Igår blev det förresten utgång, det blev Ace och Esque. Det senare känns lagom sugigt. Tror inte att jag kommer dit så många gånger till faktiskt.. Det var jag och min käre kusin, sedan mötte vi upp Nalle som är utomsocknes likt mig. Sjöbo har trots allt producerat flera mycket bra människor, tro det eller ej! Vi var förresten på tantkafé på dagen, vilket var mycket exotiskt. Jag har inte sett så mycket tantkakor i hela mitt liv. Eller så kanske jag har förträngt dem... Blev en hel del Sjöbosnack... Iallafall! Kvällen slutade som vanligt med att alla försvann åt olika håll och ingen hade koll på vart någon var. Så som vi alltid går hem. Jag och Micks borde vara cuffed så att vi blev tvugna att gå hem tillsammans. Saker blir så mycket enklare då!

Kommentarer
Postat av: micael

handklovar kanske?

2007-10-01 @ 08:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback