Veckan

Det händer mycket! Imorgon ska jag till studion igen och vara med vid en ELLE-plåtning, smycken denna gången. Ska bli trevligt att umgås lite med Herr Segolson och Chrill igen. Det är bra skitar det där. Verkligen. Efter det ska jag på fotografmöte på Stockholms Filmfestival, ska bli intressant att se vad det är för folk där. Sedan hoppas jag kunna äta middag innan jag ger mig av till Linköping och Morres projekt... På tisdag ska det alltså filmas hela dagen, och jag (hujedamig) ska vara "skådis" för en dag. Fruktansvärt. Jag vet ännu inte vad onsdagen bär i sitt sköte. På torsdagen blir det iallafall någon trevlig tillställning på kvällen. Morre har dessutom lovat att mata mig hela veckan, vilket innebär att jag sparar en massa matpengar! Wohoo! Då har jag kanske råd att köpa mer nördsaker.



Kommentarer
Postat av: Mico

Nördsaker rules!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback