En tysk porraktris orgasmtjut

Goddag läsare! Idag är jag uttråkad så jag tänkte roa er med en liten historia. Jag vet icke vem upphovsmannen/kvinnan är, men något av ett dålhumorgeni måste det absolut vara!

"...Det här är nog det mest pinsamma. Jag satt hemma och åt chokladpudding och bara mös, och det blev ju inte sämre när jag fick höra att morsan, farsan och syrran skulle iväg och handla på ICA. Så jag tänkte tjånka in en runkrulle i videon och masturbera som fan så fort de stuckit. Tyvärr så hittade jag inte fanskapet, så jag letade en bra stund. Efter en halvtimme hade jag hittat rullen och var i full gång med att masturbera. Och det var bråttom, de kunde dyka upp närsomhelst. Tyvärr så såg jag inte tv:n så jävla bra för jag är kraftigt närsynt och mina glasögon var någonstans i mitt rum. Så jag hämtade en stol från köket, eftersom soffan är så tung att flytta, och satte mig framför tv:n och började igen. Stolen var lite gammal och lös, men det struntade jag i. När jag var nära att komma så dök plötsligt hunden upp från syrrans rum, där den brukar ligga i sin korg, och den jäkeln började sniffa mig i skrevet. Så jag ropar "nej, lägg av!" och börjar vifta. På något jävla sätt så lyckas jag vicka sönder stolen, så att ett stolsben lossnar och åker rätt upp i analen. Det gör ju ont som fan så jag skriker rätt ut och stapplar framåt, och lyckas på något sätt slå in volymknappen på videon så att den hänger sig. Volymen ökade till max, hela jävla lägenheten fylldes med tyska snuskutrop och kåta kvinnoskrik. I desperat panik försökte jag slå till EJECT-knappen, men råkade istället putta ner videon bakom tv:n. Med ett argt utrop kastade jag mig framåt för att knuffa tv:n åt sidan så att jag kunde stänga av videon, men klantade mig och halkade baklänges på mattan. Jag dråsade över bordet och råkade köra ner kuken i skålen med chokladpudding, samtidigt som stolsbenet som stack ut ur mitt anus snuddade vid en bokhylla så att jag skrek av smärta. Jag ställde mig genast upp men tappade balansen och vinglade ut i hallen mot ytterdörren, samtidigt som hunden ivrigt sprang efter och slickade på mitt ollon. Då öppnades dörren. Utanför stod fem arga grannar som hade hört tumultet i lägenheten, plus min familj som hade öppnat dörren. Jag hörde farsan säga "Vad fan...", och sedan såg de allihopa mig, naken med en stor trädildo i röven, kuken brunt smetig, och hunden som viftade glatt på svansen och slicka på den. Jag kunde inte hjälpa det, hundens tunga var så sträv och mjuk. Jag sprutade ner allihopa i trapphuset, ackompanjerad av en tysk porraktris orgasmtjut..."

Kommentarer
Postat av: micael

Man undrar ju vad den killen gör nu.

2007-04-08 @ 16:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback